De social giving app van Kudoo (voorloper van Give.it) ontwikkelde samen met Starbucks een campagne waarbij deelnemers een ontbijt konden krijgen bij Starbucks. De app moest gebruikers in een aantal simpele stappen een ontbijt en locatie laten kiezen en vervolgens een coupon genereren.
Resultåt werd gevraagd om er een leuk, stylish en functioneel design bij te maken. Om een hoog feelgood gehalte te creëren bedacht Resultåt een speels design met grappige en heldere icoontjes. De warme broodjes vlogen over de toonbank en de actie bleek een succes.
De app verzorgt zowel het geven als ontvangen. Op de landingspagina is deze splitsing op een eenvoudige en speelse manier vormgegeven met grappige graphics.
De gever hoeft alleen een Facebook-contact te selecteren. De ontvangende partij kan zelf bepalen wat en waar hij het ontbijt wil nuttigen. Het gekozen design met accolades is voortgezet om een helder formulier op te maken.
Voor alle situaties zijn pagina's op maat ontworpen door Resutåt.